مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی

مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران از مزایده هفت هزار تن چای خارجی با کیفیت از فروش اموال منقول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ایزدی مدیر کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران با اشاره به اولین مزایده امسال این سازمان، گفت: در فروردین‌ماه مزایده اموال منقول به شماره 207 برگزار شد که ارزش آن یک هزار و 195 میلیارد تومان است؛ همچنین این مزایده از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا 11 همین ماه مهلت دارد که در این مزایده 215 پارتی کالا عرضه شده که هفت هزار تن آن چای است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران در ادامه تاکید کرد: این مقدار چای با همکاری سازمان استاندارد نمونه‌برداری و به تایید سازمان غذا و دارو رسید است.

وی عنوان کرد: تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند در این مزایده شرکت و چای را خریداری کنند 2 ماه به تولیدکنندگان با تایید وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا بعد از برنده شدن مبلغ را واریز کنند و برای آن ضمانت‌نامه بانکی گرفته می‌شود.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه پنج هزار تن چای دیگر نیز در مزایده بعدی به فروش گذاشته خواهد شد، گفت: در مجموع 35 هزار تن چای بود که 17 هزار تن در استان تهران و بقیه در استان هرمزگان است که به سرعت بعد از مجوزهای استاندارد و سازمان غذا و دارو تعیین تکلیف می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه 16 میلیارد تومان ارزش حراج خرده‌فروشی در سال گذشته بود، بیان کرد: سامانه حراج خرده‌فروشی برای شفافیت در عرضه و دسترسی برای مصرف خانگی در خردادماه سال گذشته آغاز شد.

وی در پایان گفت: به دنبال ارسال پستی کالاهای فروخته شده هستیم تا هزینه‌ها برای مردم کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد